آکورد شاعر تمام شده شاهین نجفی
 
آکرد گیتار
 
 

Em Fsus2 Em Fsus2 Em

نگاه می کنم از غم به غم که بیشتر است به خیسی چندانی که عازم سفر است

Em Fsus2 Dm Fsus2

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم که سرنوشت درختان باغمان تبر است

Em Fsus2 Em Fsus2

به کودکانه ترین خوابهای توی تنت به عشق بازی من با ادامه بدنت

 

Em Fsus2 Dm Fsus2

به هر رگی که زدی و زدم به حس جنون به بچه ای که تو هم در میان جای خون

 

Em Fsus2 Em Fsus2

به آخرین فریادی که توی حنجره است صدای پای تگرکی که پشت پنجره است

 

Em Fsus2 Dm Fsus2

به خواب رفتن تو توی تخت یک نفره به خوردن دمپایی بر آخرین حشره

Em* Am Em* Am

به هرگزت که سئوالی شد و نوشت کدام به دستای تو در آخرین تشنج هام

 

Em* Am Em* Am

به گریه کردن یک مرد اون ور گوشی به شعر خواندن تا صبح بی هم آغوشی

 

Em* Am Em* Am

به بوسه های تو در خواب احتمالی من به فیلم های ندیده به مبل خالی من

Em* Dm Em* Dm

به لذت رویایت که بر تن کفی ام به خستگی تو از حرف های فلسفیم

Em Fsus2 Dm

به گریه در وسط شعر هایی از سعدی به چایی خوردن تو پیش آدم بعدی

 

Em Fsus2 Em Fsus2

قسم به این همه که در سرم مدام شده قسم به من به همین شاعر تمام شده

 

Em Fsus2 Dm Fsus2

قسم به این شب و شعر های خط خطیم دوباره برمیگردم به شهر لعنتیم

 

Em Fsus2 Em Fsus2

به بحث علمی بی مزه ام در گوشت دوباره بر میگردم به آن آغوشت

 

Em Fsus2 Dm Fsus2

به آخرین رویامان به قبل از کابوست دوباره بر میگردم به آخرین بوسه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, :: 14:8 :: توسط : amir

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آکرد گیتار و آدرس gitaramir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 101373
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1